Activitats

Inspirades i fonamentades en l’acció compassiva i des de l’altruisme, les Activitats són i seran els esdeveniments que periòdicamente s’aniran creant i realitzant. Uns, amb la finalitat de promoure, secundar, preservar i difondre l’herència cultural i espiritual de Padmasambhava, i en particular aquells projectes que permetin aprofundir en la comprensió de la bodhicitta i com posar-la en pràctica, i altres creats per a recaptar fons i destinar-los, íntegrament, als fins que l’associació s’ha marcat.

Seran actes eclèctics i diferents en el seu plantejament i format. S’originaran esdeveniments que tindran lloc tant en la seu de la Escola de l’Ésser com en altres espais o mitjans.

Meditant amb la gent gran

El Mestre Xavier Puigdevall em va suggerir: “Ves a una residència de gent gran i porta-hi la meditació, surt de l’Escola, de la zona de confort”.
Albert Colomer

Mercadillo solidari

Aquest 29 de febrer, uns “Encants” organitzat per el Projecte Solidari: “Escola de l’Ésser – Chokling Tersar”