Notícies d’interès

El 24 de juliol, Phakchok Rinpotxé ensenyarà sobre els bardos

Samye es complau a anunciar que Phakchok Rinpotxé ensenyarà sobre els bardos dissabte que ve 24 de juliol a les 5:45pm, hora de Nepal (2 pm Barcelona). Aquesta és una ofrena per a tots els interessats a aprendre com experimentar una mort noble. Rinpotxé ensenyarà sobre els sis bardos i abordarà les preocupacions generals sobre com preparar-se per al moment de la mort i el que ve després.

Oxigen que salva vides

Estem feliços de compartir amb tots vosaltres la notícia de l’ajuda que s’ha pogut prestar a tanta gent necessitada i l’agraïment de la Fundació Vicente Ferrer per la col·laboració de l’Asociación Bodhicitta en la campanya d’Oxigen per a l’Índia.

Campanya d’oxigen per a l’Índia

Des de l’Asociación Bodhicitta Escola de l’Ésser ens agradaria comptar amb vosaltres per a ajudar la Fundación Vicente Ferrer a fer front a aquesta nova emergència, canalitzant les vostres aportacions i unint-les a la que farà la pròpia A.B.E.E., per a fer una donació conjunta.

Enciclopèdia de Dharma. La filosofia budista, al teu abast

La Enciclopèdia del Dharma és un projecte de la Asociación Bodhicitta Escola de l’Ésser que sorgeix amb la intenció de recolzar la comprensió de les ensenyances del Dharma que formen part de l’herència cultural i espiritual del Mestre Maha Guru Padmasambhava. Les ensenyances de Padmasambhava ajuden a l’alleujament del patiment i al desenvolupament del potencial humà i espiritual dels éssers fins al nivell màxim de despertar o il.luminació.