Ajuda’ns a ajudar! Una campanya de l’Asociación Bodhicitta Escola de l’Ésser.

Una campanya inspirada i promoguda pel Mestre Xavier Puigdevall que, des del primer moment, ha motivat i ha tingut una esplèndida resposta des del fer compassiu i generós de molts cors; la Bodhicitta plasmada amb l’entrega i distribució d’aliments i productes de primera necessitat a diferents Entitats i Associacions de l’entorn més proper

La primera entrega realitzada a una entitat religiosa a Sabadell

ALIMENTANT CORS

Fa dies que el Mestre Xavier Puigdevall va tenir la inspiració compassiva de fer recollida d’aliments solidaris. Vam posar fil a l’agulla ràpidament… informem a tothom d’aquesta nova acció solidària…posem unes caixes als passadissos de la seu de l’Asociación Bodichitta Escola de l’Esser a l’Escola de l’Esser, i la resposta de tothom ha estat generosament nodridora. En una setmana les caixes estan a vessar!

Avui l’Asociacion Bodichita Escola de l’Esser fa la seva primera entrega d’aliment solidari. Hem carregat el cotxe de gom a gom i ens anem fins a Sabadell on ens esperen amb els braços oberts els i les voluntar@s de la parròquia de la Puríssima, “la vostra entrega d’aliment és providencial!!” -ens diuen- “perquè la nostra principal font d’aliment són les escoles, i amb el confinament hem estat molts mesos sense rebre’n i ara se’ns estaven acabant les reserves… a més a més avui és santa Teresa de Jesús!”... ens miren amb una mirada lluminosa, alegre i vital.

Una rebuda tan càlida ens ha obert el cor de bat a bat.

Entrem i veiem que ens uneix el mateix lema: “Ajuda’ns a ajudar”...un munt de sincronicitats…

En aquesta preciosa comunitat cristiana s’ofereix aliment a totes les persones que ni tan sols poden tenir accés al Banc d’aliments, i fins i tot els porten a les cases dels qui no poden arribar fins a la parròquia.

Els voluntaris de l’ABEE agraïm profundament l’oportunitat d’anar aprenent l’art de la compassió activa, la bodhicitta en acció!

És ben bé que donar i rebre és la mateixa energia que circula en les dues direccions i nodreix a tothom.

Gràcies de tot cor!

Coordinadora de la primera entrega: Mercè Cid

La segona entrega realitzada a l’entitat: “Aliments Xarxa Sagrera”

MÉS TESTIMONIS

“Em sento molt agraïda per haver pogut fer de pont entre “Aliments Xarxa Sagrera” i l’Asociación Bodhicitta Escola de l’Ésser.

Participar en aquesta recollida m’ha permés passar a la Bodhicitta activa.

He conegut veïnes a qui els mou purament la bondat i l’imperatiu d’ajudar els altres. Gràcies Mestre per aquesta oportunitat per obrir i estovar el cor!”

“El rostre de la Sandra, la responsable de la Xarxa d’Aliments de Sagrera, mentre li anàvem passant les bosses amb el menjar de l’Associació Bodhicitta Escola de l’Ésser, pel balconet que comunicava amb el seu espai, ho deia tot….. Entre la sorpresa, la joia i un profund agraiment. “Però encara n’hi ha més?” Ha estat un preciós moment d’acció, de compassió, de proximitat, de dolça humanitat.”

Coordinadora de la segona entrega: Marta Gazulla

La tercera entrega realitzada a l’entitat: “Rebost Solidari de Gràcia”

UN ALTRE TESTIMONI

Ha estat un èxit total. El local és petit i s’han vist desbordat. Hem hagut de descarregar provisionalment en un altre local. No s’en sabien avenir de la quantitat tan generosa  de coses. Visca la Bodhicitta!

Anècdota que m’ha passat. Al peu de l’escola, mentre carregavem el cotxe de l’Agustí, una senyora m’ha renyat perquè diu que no són moments de sortir carregats per a passar el cap de setmana a fora

Coordinadora d’aquesta entrega: Glòria Reverter.

La quarta entrega realitzada a l’entitat: “Lola no estàs sola”

Ha estat una oportunitat de veure, viure i participar en la manera en com, tenint determinació i claredat, transforma una idea bondadosa en una realitat d’ajuda i acompanyament als altres.

La participació en aquest procés m’ha retrobat amb l’essència d’acompanyar a l’altre a partir de lo petit i lo essencial…  re-viure el poder ser pragmàtica estant amb el cor obert … sento profunda gratitud per la oportunitat de col•laborar a donar visibilitat i col•lectivitzar la realitat de les dones sense llar i que tantes persones s’hagin bolcat per un dels col•lectius més invisibles que hi ha a la ciutat.

M’adono que amb aquesta experiència, he sentit molta proximitat amb les persones que han fet donacions, amb les dones que podran utilitzar els productes donats i amb l’equip de voluntàries de l’associació que les aixopluga … tot i que en realitat no se qui és qui, no conec a totes aquestes persones…  però tot i així sento una profunda comunió entre totes.

Coordinadora d’aquesta entrega: Vanessa Moragas

La cinquena entrega realitzada a l’entitat: “Menjador solidari Gregal”

Amb aquest cinquè lliurament es dóna per finalitzada la campanya “Ajuda’ns a ajudar!”

Les imatges, el testimoni que … Ha estat tot un èxit!

Amb cors tan generosos, practicar la Bodhicitta és possible!

Però no cessem en el nostre interés, volem continuar donant suport a noves iniciatives, nous projectes i, per això, és fonamental que l’Associación Bodhicitta Escola de l’Ésser compti amb el major nombre possible d’associats…

ET NECESSITEM!

GRÀCIES A TOTS DE TOT COR!