El cor de Lobsang batega amb fermesa

Una urgent necessitat mèdica que el llibre «La atención como estado interior» aborda.

Ens alegra informar-vos que, en coordinació amb la Fundació Casa del Tibet de Barcelona, es podrà atendre la necessitat mèdica d’urgència que pateix en Lobsang Chodak.

Qui és en Lobsang Lobsang Chodak?

Casa Tibet-lobsang 2

En Lobsang Chodak és un jove tibetà, que actualment resideix a Dharamsala (Índia), provinent d’una família desestructurada i amb escassos recursos econòmics. Sofreix d’una malaltia congènita del cor i, segons l’últim informe mèdic del Tibetan Delek Hospital de Dharamsala, precisa sotmetre’s, amb caràcter d’urgència, a una intervenció de cirurgia cardiovascular per a reparar la seva vàlvula mitral i l’aòrtica com a solució permanent per als seus símptomes cardíacs.

Atesa la sol·licitud del Tibetan Delek Hospital, la Fundació Casa del Tibet ha gestionat, a través de la Fundació CardioDreams, que en Lobsang pugui ser operat d’aquí a poc temps i de manera gratuïta a l’Hospital Quirónsalud de Barcelona .

Coneixedors de la seva història i de la urgència no hem dubtat a participar activament perquè en Lobsang pugui ser intervingut. L’Escola de l’Ésser, gràcies als fons generats per les compres individuals del llibre «La atención como estado interior» del Mestre en meditació Xavier Puigdevall, sufragarà les despeses corresponents al seu trasllat des de Dharamsala a Nova Delhi i la seva estada prèvia en la capital Índia, el seu passatge d’avió N. Delhi / Barcelona / N. Delhi, així com totes les despeses derivades del seu allotjament i manutenció a Barcelona abans de l’operació i durant tot el procés postoperatori

La coordinada suma d’esforços en aquesta acció humanitària faran possible que el cor d’en Lobsang torni a bategar amb fermesa!

El Mestre, Xavier Puigdevall, és qui inspira i lidera el generós esforç de moltes persones que, juntament amb tots els que heu comprat el llibre, els que col·laboreu en la seva difusió i fins i tot els que ens esteu secundant amb els vostres millors desitjos, fan possible que l’Escola de l’Ésser pugui, aquesta vegada, participar i aportar l’ajuda necessària perquè en Lobsang sigui tractat i sanat de la seva malaltia cardíaca.

Banderes tibetanes

“Banderes d’oració, Benediccions Tibetanes per a tots…”

Per part nostra i, particularment per part d’en Xavier Puigdevall, volem expressar-vos el nostre més sincer agraïment per acompanyar-nos, per la vostra generositat, que fa possible que puguem continuar duent a terme labors solidàries, objectiu prioritari d’aquest llibre.

“La solidaritat és la compassió activa”

Xavier Puigdevall

Gràcies de tot cor! Des del nostre, que se n’alegra de poder ajudar a en Lobsang, i des del seu, que sanarà gràcies a tots vosaltres.

Amb una càlida salutació,

L’Equip web de l’Escola de l’Ésser