Si el teu cor et crida, apadrina!

Vicente-ferrer-apadrina

Una ONG fonamentada en l’acció i amb els més desfavorits

Arran de la lectura de la senzilla i preciosa història de Vicenç Ferrer
en el llibre “El poder de l’acció” ens sentim immediatament atrets
pel seu contingut tan bell i ple de Llum

El llibre exhorta que encenguem el nostre cor perquè es converteixi
en “Una flama viva”.

gif-vicente ferrer-llama

La nostra Escola té un fer propi basat en tres pilars:

L’atenció en la quotidianitat, la compassió lligada a l’acció i l’actitud confrontativa.

Per aquest motiu vam connectar i empatitzar amb la idiosincràsia d’una persona com Vicenç Ferrer, home vinculat profundament amb una espiritualitat gens allunyada del patiment quotidià dels éssers humans; Una espiritualitat que impulsa a l’acció!

Sense dubtar a voler actuar i sensibilitzats per la gran tasca que porta a terme la Fundació Vicente Ferrer ens unim a ella contribuint a difondre el seu missatge mitjançant la nostra web per tal que, amb les seves pròpies paraules … “serveixi per sensibilitzar i conscienciar la població sobre la realitat d’Andhra Pradesh i aconseguir que se sumi a aquest gran procés de transformació que junts estem duent a terme.

“De les coses petites, de vegades en surten coses molt grans”

Desitgem que les paraules de Vicenç Ferrer siguin inspiradores interiorment i activin la Compassió:

La teva flama viva interior, juntament amb la presència de la Providència, t’ajudarà a encendre aquest món amb el foc de el bé. Espero que tots sigueu una flama viva i estimeu a Déu en esperit. Si el teu cor t’ho diu, ajuda!”

Una Fundació compromesa des de l’any 1969 que creu en les persones i en el poder de l’acció.

fondo-papel-verde claro
gif-vicente ferrer-llama

I la crida de Vicent Ferrer es va plasmar i, actualment, es continua plasmant amb l’encesa de més «flames» mitjançant l’acció de moltes persones pròximes i adherides a la “Escola de l’Ésser” i, ara, com a socis/es de la “Asociación Bodhicitta Escola de l’Ésser” , participant i col·laborant en diferents projectes de la seva Fundació.

“Apadrinant”

Perquè pugui realitzar i dur a terme el seu objectiu que és el de millorar el sistema educatiu, eradicar la desigualtat, acabar amb la desnutrició infantil i combatre la discriminació que afecta les dones i les nenes.

“De dona a dona”

vicente-ferrer-de-mujer-a-mujer
Fundacion-Vicente-Ferrer-programa-mujer-a-mujer

Donant suport a aquest programa que té com a finalitat promoure el desenvolupament de les dones en tots els àmbits de la societat i que persegueix dos objectius principals: Sensibilitzar la societat sobre la situació de les dones índies i implicar-la i aconseguir l’empoderament i el desenvolupament de les dones de les comunitats i castes més desfavorides

“Fent donacions anuals i puntuals”

I seguirem actuant perquè el nostre compromís està basat en la compassió i l’ajuda cap a l’altre … la Bodhicitta!

Bodhicitta és la unió de la Gran Compassió i la Saviesa Innata, és la llavor del Despertar